Wij besteden tijdens het hele proces veel zorg aan uw bestelling, maar het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over de service. We zijn hier om u te helpen en het probleem voor u op te lossen.
Het afrekenproces op de website is voor uw gemak zo gestroomlijnd mogelijk gemaakt. Volg de instructies hier voor het plaatsen van een bestelling. Als er geen verzendservice beschikbaar is, controleer dan het adres dat u hebt ingevoerd. Vooral postcode, staat indien van toepassing en land zijn belangrijk om correct te zijn. Sommige landen kunnen we helaas niet bedienen, bij twijfel kunt u Neem contact op met de klantenservice.
We bieden verschillende betalingsmogelijkheden bij het afrekenen, afhankelijk van uw locatie. Als uw betaling is geweigerd, wordt u teruggestuurd naar onze website zodat u een nieuwe poging kunt doen. Als dit niet het geval is, ontvangt u normaal gesproken een e-mail van het systeem met instructies voor een nieuwe poging. Als er een technische fout is opgetreden tijdens de betaling, neem dan contact op met website-ondersteuning via het formulier.
Na het plaatsen van de bestelling stuurt het systeem u een automatische e-mail ter bevestiging dat u een bestelling heeft geplaatst. Als je deze niet hebt ontvangen, controleer dan je spambox of het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het afrekenen. Normaal gesproken ontvangt u een bevestiging van uw bestelling, maar in sommige gevallen hebben we validaties nodig (bijv. btw-nummer, betaling, afleveradres, enz.) voordat we uw bestelling bevestigen. Dit is een handmatig proces dat enkele uren kan duren.
Als tijdens het plaatsen van de bestelling alles op voorraad was, zou je bestelling dezelfde dag verzonden moeten worden. Tijdens drukke periodes is het echter mogelijk dat we niet alle bestellingen kunnen uitvoeren die vlak voor de sluitingsdatum zijn geplaatst, dus uw bestelling wordt de volgende werkdag verzonden. Als je geen trackingnummer hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op om te controleren of iets de verzending van je bestelling belemmert.
Het gebruik van reguliere gevolgde verzending voor bestellingen kan enkele dagen tot een week duren voordat ze worden bijgewerkt tussen het verlaten van Nederland en uw land. Dit is normaal en niet iets om je zorgen over te maken, zodra het pakket het land van bestemming heeft ontvangen, wordt de tracking bijgewerkt. In de meeste gevallen wordt het pakket met een kleine vertraging bij u afgeleverd of wordt het naar ons geretourneerd. Bij twijfel Neem contact op met de klantenservice om een onderzoek te starten om uw producten te lokaliseren.
Ongelukken tijdens het transport komen helaas veel voor en we proberen uw producten met zorg te verpakken om ervoor te zorgen dat ze veilig aankomen. Dus normaal gesproken is een beschadigde doos niet iets om je zorgen over te maken. Als producten tijdens het transport zijn beschadigd, gelieve Neem contact op met de klantenservice uw bestelnummer en foto's van de verpakking door te geven, zodat we het probleem kunnen verhelpen.
Als u producten mist, controleer dan eerst de e-mail die door het systeem is verzonden. Uw bestelling kan om logistieke redenen in meerdere pakketten zijn verzonden en het komt vaak voor dat pakketten tijdens het transport worden opgesplitst, waardoor ze op verschillende data worden afgeleverd. Als je zeker weet dat je alle zendingen hebt ontvangen, geef dan Neem contact op met de klantenservice je ordernummer door, zodat we de ontbrekende items zo snel mogelijk naar je kunnen opsturen.
Er zit een beperkte tijd tussen het plaatsen van uw bestelling en de uitvoering, maar we zijn er om u indien mogelijk te helpen. Bel ons tijdens kantooruren of stuur een e-mail naar Klantenservice met uw ordernummer en 'bestelling wijzigen' of iets dergelijks in het onderwerp.
Als je een probleem hebt dat hierboven niet vermeld staat, voel je dan vrij om Neem contact op met de klantenservice te contacteren. Voor een snelle oplossing, zorg ervoor dat u, indien van toepassing, uw bestelnummer vermeldt.